Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Centrala Siewierz
(7)
Autor
Bajor Barbara
(1)
Bojar-Fijałkowski Tomasz
(1)
Cern Grażyna
(1)
Cern Karolina M
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Folgier Anna
(1)
Gomoliszek Joanna
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Hartley Kate
(1)
Haładyj Anna
(1)
Ivanovski Filip
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jakuszewicz Adam (prawnik)
(1)
Kania Rafał
(1)
Kowalik Helena
(1)
Kowalski Michał
(1)
Krajewski Radosław
(1)
Krawiec Szymon
(1)
Krzykowski Michał
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Piasek Marek
(1)
Polkowska Małgorzata
(1)
Rakoczy Bartosz
(1)
Sapuric Zoran
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Simon Hermann (1947- )
(1)
Sowiński Roman (1950- )
(1)
Szlachetko Jakub H
(1)
Szlachetko Katarzyna
(1)
Szydzik Aleksandra
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Wolska Hanna
(1)
Zientara Marta
(1)
Zmysłowski Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Przedsiębiorcy
(2)
Administracja
(1)
Biznesplan
(1)
Ceny
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Nadużycie funkcji publicznej
(1)
Polacy za granicą
(1)
Polityka cenowa
(1)
Pomyłki sądowe
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Public relations
(1)
Remarketing
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Sektor publiczny
(1)
Towary
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Zmysłowski, Marek
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Nigeria
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Autobiografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(669)
Edukacja i pedagogika
(277)
Literaturoznawstwo
(208)
Socjologia i społeczeństwo
(186)
Medycyna i zdrowie
(158)
Zarządzanie i marketing
(7)
Kultura i sztuka
(121)
Psychologia
(104)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(96)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(81)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(80)
Biologia
(79)
Podróże i turystyka
(77)
Kulinaria
(70)
Religia i duchowość
(70)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(60)
Kultura fizyczna i sport
(58)
Rozwój osobisty
(54)
Etnologia i antropologia kulturowa
(41)
Hobby i czas wolny
(36)
Geografia i nauki o Ziemi
(33)
Językoznawstwo
(30)
Styl życia, moda i uroda
(30)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(27)
Dom i ogród
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Inżynieria i technika
(16)
Media i komunikacja społeczna
(15)
Transport i logistyka
(15)
Praca, kariera, pieniądze
(14)
Fizyka i astronomia
(13)
Ochrona środowiska
(11)
Architektura i budownictwo
(10)
Filozofia i etyka
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Rolnictwo i leśnictwo
(9)
Archeologia
(8)
Nauka i badania
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Chemia
(3)
Matematyka
(2)
Etnografia i antropologia
(1)
Film polski od 1944 r. biografie
(1)
Inżynieria, technika, budownictwo
(1)
Pamiętniki Zawadzka Magdalena
(1)
Regionalizm
(1)
Rodzina,związki,relacje międzyludzkie
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia. Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług. Dowiedz się, jak: Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn).[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polscy przedsiębiorcy i menadżerowie, których biznes i kariery zostały zniszczone przez aparat państwa. Z piętnem przestępców trafili do aresztów, a następnie na ławę oskarżonych. Chociaż wielu z nich ostatecznie udowodniło swoją niewinność, to za błędy państwa zapłacili zszarganą reputacją, bankructwem, próbami samobójczymi. O powrocie do robienia biznesu w Polsce prawie nikt z nich już nie myśli. Po widowiskowym zatrzymaniu, postawieniu zarzutów i obszernej relacji w telewizji, rzadko kto tłumaczy Polakom, że nie znaleziono żadnych dowodów, że ktoś trafił do aresztu bez podstaw i siedzi w nim bezprawnie. Nie tłumaczy się już, że osobisty dramat właściciela firmy ciągnie za sobą tysiące mniejszych dramatów: pracowników, klientów, inwestorów. Przekaz o kolejnym zatrzymanym biznesmenie idzie w świat i przenosi się na najmniejszych przedsiębiorców. No bo jeżeli widzą w telewizji, że służby zakuwają w kajdanki najbogatszych z pierwszych stron gazet, to tym bardziej mogą zapukać do małych i średnich firm i pod byle pretekstem zniszczyć dorobek ich życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie cenami / Hermann Simon, Martin Fassnacht ; przekład Małgorzata Guzowska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996. - 644, [2] strony : ilustracje, portrety, wykresy ; 29 cm.
Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia "zarządzanie cenami". Wcześniej mówiono albo o teorii cen - w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej - w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę. Pojęcie "zarządzanie cenami" miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika. Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów. Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane. W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego. (Z przedmowy)
SPIS TREŚCI: R. I. PODSTAWY ZARZĄDZANIA CENAMI: 1. Zysk i cena ; 2. Definicja ceny ; 3. Cena i zarządzanie: Cena jako narzędzie marketingu ; Zrozumienie roli ceny ; Zarządzanie cenami jako proces ; 4. Źródła wiedzy na temat zarządzania cenami ; 5. Zarządzanie cenami i prawo ; 6. Aktualne kierunki w zarządzaniu cenami ; R. II. STRATEGIA CENY: 1. Cele ; 2. Zarządzanie cenami i wartość dla właścicieli ; 3. Wartość i cena ; 4. Pozycjonowanie ; 5. Sposób działania ; 6. Pozycje cenowe: Luksusowa pozycja cenowa ; Pozycja cenowa Premium ; Średnia pozycja cenowa ; Niska pozycja cenowa ; Ultraniska pozycja cenowa ; Dynamika pozycjonowania cenowego ; R. III. ANALIZA: EKONOMIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza informacji ważnych dla ceny: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Klienci ; Konkurencja ; 3. Krzywa popytu: Klasyfikacja i znaczenie krzywej popytu ; Krzywa popytu i elastyczność cenowa ; Inne formy krzywej popytu ; Dane empiryczne dotyczące elastyczności cenowej ; 4. Empiryczne wyznaczanie krzywc| popytu: Wywiady ; Obserwacje ; Podsumowanie narzędzi ; R. IV. ANALIZA: PSYCHOLOGIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Tradycyjna psychologia ceny: Cena a efekt prestiżu ; Paradoks Giffena ; Cena jako wyznacznik jakości ; Wyjątki ; 3. Behawioralne wyznaczanie ceny: Podstawy teoretyczne ; Efekty towarzyszące behawioralncmu wyznaczaniu cen ; Neuropricing ; R. V. DECYZJA: CENY JEDNOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Klasyfikacja jednowymiarowych metod ustalania cen ; 3. Jednoczynnikowc metody ustalania cen: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Polityka cen zorientowana na konkurencję ; 4. Wieloczynnikowe metody ustalania cen: Rachunek marży brutto ; Systemy wspomagania decyzji ; Matematyczna optymalizacja cen ; Optymalizacja ceny w warunkach oligopolu ; Hipotezy reakcji w oligopolu ; R. VI. DECYZJA: CENY WIELOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Różnicowanie cen: Segmentacja rynku jako podstawa różnicowania cen ; Teoretyczne podstawy różnicowania cen ; Realizacja różnicowania cen ; 3. Decyzje cenowe obejmujące wiele produktów: Decyzje cenowe dla linii produktów ; Wiązanie cen ; R. VII. DECYZJA: CENY OPTYMALNE DYNAMICZNIE: 1. Czynniki warunkujące ceny optymalne dynamicznie: Dynamiczna funkcja celu ; Dynamiczna funkcja popytu ; Dynamiczna funkcja kosztów ; 2. Dynamiczna optymalizacja cen: Procedury pomocnicze w dynamicznym zarządzaniu cenami ; Ilościowo uzasadnione dynamiczne decyzje cenowe ; 3. Dynamiczne decyzje cenowe i marketing relacji ; R. VIII. ZARZĄDZANIE CENAMI I WARUNKI RAMOWE: 1. Cena i podatki: Skutki podatkowe po stronic odbiorców ; Skutki oddziaływania podatków po stronic oferenta ; Taktyczne rozważania o podatkach i cenach ; 2. Cena i inflacja ; 3. Międzynarodowe zarządzanie cenami: Problemy i praktyki ; Ceny a kurs walut ; Import równoległy ; Cena i intcrwcnc)c państwa ; Zagadnienia realizacji w otoczeniu międzynarodowym ; R. IX. REALIZACJA: 1. Wprowadzenie ; 2. Podział odpowiedzialności w zarządzaniu cenami: Definiowanie zadań ; Umiejscowienie kompetencji do decydowania o polityce cenowej ; Struktura organizacji i procesy organizacyjne związane z cenami ; Rola dyrektora generalnego ; 3. Rola sił sprzedaży: Cenowa decyzyjność sił sprzedażowych działających w terenie ; Systemy motywacyjne zorientowane na cenę ; 4. Komunikowanie cen: Komunikowanie cen na zewnątrz ; Wewnętrzna komunikacja cen ; 5. Kontroling cenowy: Zadania kontrolingu cenowego 9.5.2. Wymogi informatyczne ; Narzędzia kontrolingu cenowego ; R. X. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR KONSUMPCYJNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Wertykalne zarządzanie cenami 10.2.1. Producent ustala cenę zbytu producenta i cenę detaliczną: Producent określa wyłącznie cenę zbytu producenta ; Producent i handel działają wspólnie na rzecz maksymalizacji zysku ; 3. Wielokanałowe zarządzanie cenami ; R. XI. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR INDUSTRIALNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza ; 3. Decyzja: Ustalanie ceny ukierunkowane na użyteczność ; Metody kalkulacyjne ; Aukcje ; 4. Realizacja: Negocjacje cenowe ; Umowy cenowe i klauzule zabezpieczenia ceny ; R. XII. ZARZĄDZANIE CENAMI W SEKTORZE USŁUG: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 3. Decyzja: Procedury przybliżone ; Różnicowanie cen w sektorze usług ; Yield management ; 4. Realizacja: Realizacja zróżnicowanych cen ; Ceny stałe lub ceny zależne od konkretnej sytuacji ; Komunikowanie cen ; R. XIII. ZARZĄDZANIE CENAMI W HANDLU: 1. Wprowadzenie ; 2. Strategia: Pozycjonowanie cenowe ; Wizerunek cenowy ; 3. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 4. Decyzja: Określanie przedziałów cenowych ; Decyzje cenowe dotyczące pojedynczych artykułów ; Decyzja cenowa i sprzężenie asortymentowe ; Decyzje przy promocjach cenowych ; Realizacja ; R. XIV. INNOWACJE W ZARZĄDZANIU CENAMI: 1. Innowacje cenowe: trochę historii ; 2. Zmiana krzywej popytu za sprawą zwiększonej przejrzystości ; 3. Innowacyjne modele cenowe: Jednorazowe opłaty stałe ; Model freemium ; Interaktywne modele cenowe ; Opłata za wykorzystanie ; Nowe miary cenowe ; Dwustronne systemy cenowe ; Ceny ujemne ; Zerowe koszty krańcowe i sharing cconomy ; Innowacyjne systemy płatności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie? To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak polski Wilk z Wall Street został afrykańskim terrorystą. Milioner, celebryta, partner wicemiss świata, self-made-businessman Marek Zmysłowski zbudował „Amazon Afryki” i stał się jedną z najbardziej znanych postaci afrykańskiej branży IT. Pewnego dnia okazało się jednak, że jest też poszukiwanym przez Interpol międzynarodowym zbiegiem. Jak do tego doszło? Zanim Zmysłowski wylądował w Nigerii zrobił błyskawiczną karierę i łatwą kasę w jednej z pierwszych w Polsce firm pośrednictwa finansowego, zbankrutował, stał za barem w ekskluzywnym nocnym klubie, a budując pierwszą ogólnopolską sieć usług pogrzebowych, zadarł z mafią stojącą za Aferą Łowców Skór. Do Afryki wysłał go największy internetowy fundusz inwestycyjny na świecie, właściciel Zalando i Groupona. Polak nie tylko budował, doradzał, inwestował w wiele kluczowych dla rozwoju kontynentu przedsięwzięć, ale też narobił sobie wpływowych wrogów, którzy wraz ze skorumpowaną lokalną policją i rządem postanowili pozbyć się niewygodnego przedsiębiorcy. W swojej autobiografii Zmysłowski z dystansem i humorem pokazuje, jak wygląda robienie biznesów, czasem niebezpiecznych, „od kuchni” oraz z reporterskim biglem kreśli barwny obraz ukochanego kontynentu, jakim stała się dla niego Afryka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 929 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej