Usługi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Centrala Siewierz
(6)
Autor
Bernacki Marek
(1)
Brauer Jakub
(1)
Cottam Angela
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Kłosiński Kazimierz A
(1)
Masłowski Andrzej
(1)
Mudie Peter
(1)
Sadler Philip
(1)
Simon Hermann (1947- )
(1)
Tyc-Szmil Karolina
(1)
Zawistowska Hanna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(3469)
Powieść polska
(3115)
20 w.
(1637)
21 w.
(1636)
Kobieta
(1493)
Usługi
(-)
Powieść angielska
(1487)
Literatura dziecięca
(1476)
Literatura dziecięca polska
(1146)
Literatura obyczajowa
(811)
Literatura młodzieżowa polska
(733)
Rodzina
(727)
Miłość
(712)
Polska
(679)
Literatura młodzieżowa
(617)
Tajemnica
(617)
Przyjaźń
(610)
Literatura przygodowa
(604)
Historia
(589)
Relacje międzyludzkie
(576)
Powieść obyczajowa
(551)
Literatura polska
(543)
Regionalizm
(502)
Poezja polska
(451)
Powieść kryminalna
(441)
Śledztwo i dochodzenie
(402)
Fantastyka
(397)
II wojna światowa (1939-1945)
(379)
Powieść francuska
(369)
Zabójstwo
(363)
Trudne sytuacje życiowe
(338)
Literatura młodzieżowa angielska
(330)
Sekrety rodzinne
(299)
Rodzeństwo
(297)
Powieść niemiecka
(270)
Zwierzęta
(266)
Relacja romantyczna
(263)
Biografia
(256)
Małżeństwo
(254)
Policjanci
(248)
Psychologia
(248)
Boże Narodzenie
(245)
Powieść historyczna
(245)
Uczucia
(243)
Podręcznik akademicki
(237)
Życie codzienne
(235)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(232)
19 w.
(227)
Wybory życiowe
(219)
Materiały pomocnicze dla szkół
(218)
Pamiętniki polskie
(217)
Dzieci
(216)
Silesiana
(213)
Język polski
(210)
Powieść fantastyczna
(208)
Encyklopedia
(207)
Nastolatki
(206)
Żydzi
(206)
Dziewczęta
(203)
Osoby zaginione
(202)
Powieść szwedzka
(200)
Dokumenty elektroniczne
(199)
Poradnik
(198)
Dramat polski
(196)
Język angielski
(192)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(191)
Dziecko
(186)
Psy
(182)
Wojna 1939-1945 r.
(180)
Wydawnictwa dla dzieci
(179)
Dokumenty dźwiękowe
(168)
Biografie
(166)
Przestępczość zorganizowana
(165)
Magia
(164)
Powieść rosyjska
(164)
Matki i córki
(158)
Bajka
(157)
Severiana
(156)
Polityka
(150)
Ludzie a zwierzęta
(144)
Socjologia
(139)
Kultura
(138)
Powieść sensacyjna
(136)
Dziennikarze
(129)
Publicystyka polska
(129)
Seryjni zabójcy
(124)
Prywatni detektywi
(123)
Historia Polski
(122)
Pisarze polscy
(120)
Arystokracja
(119)
Uprowadzenie
(119)
Władcy
(118)
Literatura
(117)
Mężczyzna
(117)
Literatura angielska
(115)
Koty
(114)
Od 1989 r.
(112)
Opowiadania polskie
(112)
Słownik
(112)
Filozofia
(109)
Powieść kanadyjska
(109)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Usługi : zarządzanie i marketing / Peter Mudie, Angela Cottam. - Warszawa : PWN, 1998. - 211,[1] s. : 2 wykr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie cenami / Hermann Simon, Martin Fassnacht ; przekład Małgorzata Guzowska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996. - 644, [2] strony : ilustracje, portrety, wykresy ; 29 cm.
Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia "zarządzanie cenami". Wcześniej mówiono albo o teorii cen - w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej - w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę. Pojęcie "zarządzanie cenami" miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika. Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów. Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane. W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego. (Z przedmowy)
SPIS TREŚCI: R. I. PODSTAWY ZARZĄDZANIA CENAMI: 1. Zysk i cena ; 2. Definicja ceny ; 3. Cena i zarządzanie: Cena jako narzędzie marketingu ; Zrozumienie roli ceny ; Zarządzanie cenami jako proces ; 4. Źródła wiedzy na temat zarządzania cenami ; 5. Zarządzanie cenami i prawo ; 6. Aktualne kierunki w zarządzaniu cenami ; R. II. STRATEGIA CENY: 1. Cele ; 2. Zarządzanie cenami i wartość dla właścicieli ; 3. Wartość i cena ; 4. Pozycjonowanie ; 5. Sposób działania ; 6. Pozycje cenowe: Luksusowa pozycja cenowa ; Pozycja cenowa Premium ; Średnia pozycja cenowa ; Niska pozycja cenowa ; Ultraniska pozycja cenowa ; Dynamika pozycjonowania cenowego ; R. III. ANALIZA: EKONOMIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza informacji ważnych dla ceny: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Klienci ; Konkurencja ; 3. Krzywa popytu: Klasyfikacja i znaczenie krzywej popytu ; Krzywa popytu i elastyczność cenowa ; Inne formy krzywej popytu ; Dane empiryczne dotyczące elastyczności cenowej ; 4. Empiryczne wyznaczanie krzywc| popytu: Wywiady ; Obserwacje ; Podsumowanie narzędzi ; R. IV. ANALIZA: PSYCHOLOGIA CENY: 1. Wprowadzenie ; 2. Tradycyjna psychologia ceny: Cena a efekt prestiżu ; Paradoks Giffena ; Cena jako wyznacznik jakości ; Wyjątki ; 3. Behawioralne wyznaczanie ceny: Podstawy teoretyczne ; Efekty towarzyszące behawioralncmu wyznaczaniu cen ; Neuropricing ; R. V. DECYZJA: CENY JEDNOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Klasyfikacja jednowymiarowych metod ustalania cen ; 3. Jednoczynnikowc metody ustalania cen: Ustalanie cen metodą koszt plus ; Polityka cen zorientowana na konkurencję ; 4. Wieloczynnikowe metody ustalania cen: Rachunek marży brutto ; Systemy wspomagania decyzji ; Matematyczna optymalizacja cen ; Optymalizacja ceny w warunkach oligopolu ; Hipotezy reakcji w oligopolu ; R. VI. DECYZJA: CENY WIELOWYMIAROWE: 1. Wprowadzenie ; 2. Różnicowanie cen: Segmentacja rynku jako podstawa różnicowania cen ; Teoretyczne podstawy różnicowania cen ; Realizacja różnicowania cen ; 3. Decyzje cenowe obejmujące wiele produktów: Decyzje cenowe dla linii produktów ; Wiązanie cen ; R. VII. DECYZJA: CENY OPTYMALNE DYNAMICZNIE: 1. Czynniki warunkujące ceny optymalne dynamicznie: Dynamiczna funkcja celu ; Dynamiczna funkcja popytu ; Dynamiczna funkcja kosztów ; 2. Dynamiczna optymalizacja cen: Procedury pomocnicze w dynamicznym zarządzaniu cenami ; Ilościowo uzasadnione dynamiczne decyzje cenowe ; 3. Dynamiczne decyzje cenowe i marketing relacji ; R. VIII. ZARZĄDZANIE CENAMI I WARUNKI RAMOWE: 1. Cena i podatki: Skutki podatkowe po stronic odbiorców ; Skutki oddziaływania podatków po stronic oferenta ; Taktyczne rozważania o podatkach i cenach ; 2. Cena i inflacja ; 3. Międzynarodowe zarządzanie cenami: Problemy i praktyki ; Ceny a kurs walut ; Import równoległy ; Cena i intcrwcnc)c państwa ; Zagadnienia realizacji w otoczeniu międzynarodowym ; R. IX. REALIZACJA: 1. Wprowadzenie ; 2. Podział odpowiedzialności w zarządzaniu cenami: Definiowanie zadań ; Umiejscowienie kompetencji do decydowania o polityce cenowej ; Struktura organizacji i procesy organizacyjne związane z cenami ; Rola dyrektora generalnego ; 3. Rola sił sprzedaży: Cenowa decyzyjność sił sprzedażowych działających w terenie ; Systemy motywacyjne zorientowane na cenę ; 4. Komunikowanie cen: Komunikowanie cen na zewnątrz ; Wewnętrzna komunikacja cen ; 5. Kontroling cenowy: Zadania kontrolingu cenowego 9.5.2. Wymogi informatyczne ; Narzędzia kontrolingu cenowego ; R. X. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR KONSUMPCYJNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Wertykalne zarządzanie cenami 10.2.1. Producent ustala cenę zbytu producenta i cenę detaliczną: Producent określa wyłącznie cenę zbytu producenta ; Producent i handel działają wspólnie na rzecz maksymalizacji zysku ; 3. Wielokanałowe zarządzanie cenami ; R. XI. ZARZĄDZANIE CENAMI NA RYNKU DÓBR INDUSTRIALNYCH: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza ; 3. Decyzja: Ustalanie ceny ukierunkowane na użyteczność ; Metody kalkulacyjne ; Aukcje ; 4. Realizacja: Negocjacje cenowe ; Umowy cenowe i klauzule zabezpieczenia ceny ; R. XII. ZARZĄDZANIE CENAMI W SEKTORZE USŁUG: 1. Wprowadzenie ; 2. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 3. Decyzja: Procedury przybliżone ; Różnicowanie cen w sektorze usług ; Yield management ; 4. Realizacja: Realizacja zróżnicowanych cen ; Ceny stałe lub ceny zależne od konkretnej sytuacji ; Komunikowanie cen ; R. XIII. ZARZĄDZANIE CENAMI W HANDLU: 1. Wprowadzenie ; 2. Strategia: Pozycjonowanie cenowe ; Wizerunek cenowy ; 3. Analiza: Informacje dotyczące przedsiębiorstwa ; Informacje dotyczące klientów ; Informacje dotyczące konkurencji ; 4. Decyzja: Określanie przedziałów cenowych ; Decyzje cenowe dotyczące pojedynczych artykułów ; Decyzja cenowa i sprzężenie asortymentowe ; Decyzje przy promocjach cenowych ; Realizacja ; R. XIV. INNOWACJE W ZARZĄDZANIU CENAMI: 1. Innowacje cenowe: trochę historii ; 2. Zmiana krzywej popytu za sprawą zwiększonej przejrzystości ; 3. Innowacyjne modele cenowe: Jednorazowe opłaty stałe ; Model freemium ; Interaktywne modele cenowe ; Opłata za wykorzystanie ; Nowe miary cenowe ; Dwustronne systemy cenowe ; Ceny ujemne ; Zerowe koszty krańcowe i sharing cconomy ; Innowacyjne systemy płatności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej