Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
nieokreślona
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Centrala Siewierz
(36)
Filia Brudzowice
(1)
Filia Wojkowice Kościelne
(1)
Filia Żelisławice
(1)
Autor
Kardaszewski Jacek
(2)
Altkorn Jerzy
(1)
Baranowski Marian
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Białecki Klemens
(1)
Biesiadecki Tomasz
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Domański Tomasz
(1)
El-Ansary Adel I
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Hess Karl
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kramer Teodor
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Malczyk Małgorzata
(1)
McGregor Erik
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Miles Louella
(1)
Morey Doc
(1)
Nowakowski Robert
(1)
Ociepa Roman
(1)
Pasierska Agnieszka
(1)
Piasek Marek
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Pringle Hamish
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rosen Emanuel
(1)
Rumieńczyk Bartosz
(1)
Rzepka Sławomir
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Schauz Ewa
(1)
Shaw Robert
(1)
Smith Heather
(1)
Speh Thomas W
(1)
Stefański Adam
(1)
Stern Louis W
(1)
Styś Aniela
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Thomas Michael J
(1)
Virapen John
(1)
Wieczorek Tadeusz
(1)
Wielki Janusz
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Żurawik Barbara
(1)
Żurawik Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(3469)
Powieść polska
(3115)
20 w.
(1637)
21 w.
(1636)
Kobieta
(1508)
Marketing
(-)
Powieść angielska
(1487)
Literatura dziecięca
(1476)
Literatura dziecięca polska
(1146)
Literatura obyczajowa
(811)
Literatura młodzieżowa polska
(733)
Rodzina
(733)
Miłość
(715)
Polska
(679)
Tajemnica
(620)
Przyjaźń
(618)
Literatura młodzieżowa
(617)
Literatura przygodowa
(604)
Historia
(589)
Relacje międzyludzkie
(579)
Powieść obyczajowa
(551)
Literatura polska
(543)
Regionalizm
(502)
Poezja polska
(451)
Powieść kryminalna
(441)
Śledztwo i dochodzenie
(404)
Fantastyka
(397)
II wojna światowa (1939-1945)
(383)
Powieść francuska
(369)
Zabójstwo
(367)
Trudne sytuacje życiowe
(340)
Literatura młodzieżowa angielska
(330)
Sekrety rodzinne
(300)
Rodzeństwo
(299)
Zwierzęta
(272)
Powieść niemiecka
(270)
Relacja romantyczna
(265)
Biografia
(256)
Małżeństwo
(256)
Policjanci
(249)
Psychologia
(248)
Boże Narodzenie
(246)
Powieść historyczna
(245)
Uczucia
(245)
Podręcznik akademicki
(237)
Życie codzienne
(236)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(232)
19 w.
(227)
Wybory życiowe
(225)
Dzieci
(218)
Materiały pomocnicze dla szkół
(218)
Pamiętniki polskie
(217)
Silesiana
(213)
Język polski
(210)
Powieść fantastyczna
(208)
Żydzi
(208)
Encyklopedia
(207)
Nastolatki
(206)
Dziewczęta
(205)
Osoby zaginione
(204)
Powieść szwedzka
(200)
Dokumenty elektroniczne
(199)
Poradnik
(198)
Dramat polski
(196)
Język angielski
(192)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(191)
Dziecko
(186)
Psy
(183)
Wojna 1939-1945 r.
(180)
Wydawnictwa dla dzieci
(179)
Dokumenty dźwiękowe
(168)
Biografie
(166)
Przestępczość zorganizowana
(166)
Magia
(164)
Powieść rosyjska
(164)
Matki i córki
(160)
Bajka
(157)
Severiana
(156)
Polityka
(152)
Ludzie a zwierzęta
(144)
Socjologia
(139)
Kultura
(138)
Powieść sensacyjna
(136)
Dziennikarze
(131)
Publicystyka polska
(129)
Prywatni detektywi
(124)
Seryjni zabójcy
(124)
Historia Polski
(122)
Arystokracja
(120)
Pisarze polscy
(120)
Władcy
(120)
Uprowadzenie
(119)
Literatura
(117)
Mężczyzna
(117)
Koty
(115)
Literatura angielska
(115)
Od 1989 r.
(112)
Opowiadania polskie
(112)
Słownik
(112)
Zemsta
(111)
Filozofia
(109)
Temat: czas
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz ; Warszawa : Oficyna Wydawnicza Branta, 2006. - 382 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Brudzowice
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Wojkowice Kościelne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Żelisławice
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 3III (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia. Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług. Dowiedz się, jak: Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn).[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Amerykańska)
Bracia Arthur, Raymond i Mortimer Sacklerowie w ciągu kilku dekad zbudowali imperium. Niczym Medyceusze obejmowali mecenatem artystów, a setki milionów dolarów przeznaczali na filantropię. Najstarszy stał za sukcesem Valium i komercjalizacją rynku farmaceutycznego. Braciom podarował firmę Purdue Frederick – zbili na niej fortunę, lecz na zawsze pogrzebali dobre imię Sacklerów. Majątek rodziny szacowano na miliardy dolarów, ale niepohamowana rządza bogactwa pchnęła ich dalej: do intratnego sektora leków opioidowych. Arthur i Mortimer chcieli, by ich produkt był czymś więcej niż tylko specjalistycznym środkiem stosowanym w opiece paliatywnej. Miał przynieść ulgę rzeszom zwykłych Amerykanów cierpiących na pospolite bóle. Swój lek – OxyContin – reklamowali jako bezpieczną alternatywę dla morfiny. W rzeczywistości jego główny składnik – oksykodon – był od niej dwa razy silniejszy, o czym doskonale wiedzieli. Agresywna strategia marketingowa w ciągu kilkunastu lat doprowadziła do tragedii – setki tysięcy Amerykanów uzależniło się od opioidów, a śmierć z powodu przedawkowania była jedną z głównych przyczyn zgonów w USA. Sacklerowie uparcie powtarzali, że problem nie leży w leku, tylko w jego użytkownikach.
„Odchodząc, należy zostawić świat w lepszym stanie, niż ten, w jakim go zastaliśmy” – zwykł mówić Arthur Sackler. Wybitny reporter Patrick Radden Keefe przedstawia historię rodziny, która z rzekomej troski o pacjentów uczyniła listek figowy dla swojej zachłanności. Imperium bólu to porażająca opowieść o ambicji i filantropii, o zbrodniach i bezkarności. O korumpowaniu publicznych instytucji, o chciwości i władzy. To także historia stulecia amerykańskiego kapitalizmu i świata, w którym pieniądz i sława wygrywają z etyką i człowieczeństwem [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 66 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej