Jabłoński Artur
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Centrala Siewierz
(3)
Autor
Roberts Nora
(174)
Włodarczyk Barbara
(144)
Fabianowska Małgorzata
(139)
Zarawska Patrycja
(136)
Sienkiewicz Henryk
(126)
Jabłoński Artur
(-)
Drewnowski Jacek
(116)
Steel Danielle
(105)
Chotomska Wanda
(100)
Popławska Anna
(91)
Mazan Maciejka
(87)
Zarawska Patrycja (1970- )
(84)
Szal Marek
(83)
Mickiewicz Adam
(82)
Szulc Andrzej
(80)
Webb Holly
(78)
Żeromski Stefan
(77)
Sandemo Margit
(74)
Rzehak Wojciech
(72)
Zimnicka Iwona
(72)
Spirydowicz Ewa
(71)
Siewior-Kuś Alina
(70)
Głowińska Anita
(68)
Drabik Wiesław
(67)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(65)
King Stephen
(64)
Konopnicka Maria
(62)
Masterton Graham
(62)
Disney Walt
(61)
Courths-Mahler Jadwiga
(60)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka
(60)
Mróz Remigiusz (1987- )
(59)
Widmark Martin (1961- )
(58)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(57)
Clark Brenda
(56)
Fabisińska Liliana
(56)
Kledzik Emilia
(56)
Polkowski Andrzej
(56)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(55)
Hitchcock Alfred
(55)
Braiter Paulina
(54)
Nawrot Bogumiła
(54)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(54)
Stanecka Zofia
(54)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(53)
Nesme Alexis
(53)
Olejnik Donata
(53)
Prus Bolesław
(53)
Steel Danielle (1947- )
(53)
Wilusz Tomasz
(53)
Chmielewska Joanna
(52)
Gardner Urszula
(52)
Kasdepke Grzegorz
(52)
Montgomery Lucy Maud
(52)
Ławnicki Lucjan
(52)
Gawryluk Barbara (1957- )
(51)
Lingas-Łoniewska Agnieszka (1972- )
(51)
Patterson James
(51)
Ross Tony
(51)
Cholewa Piotr W
(50)
Jaczewska Edyta
(50)
Lindgren Astrid
(50)
Ludwikowska Jolanta
(50)
Pintara Maciej
(50)
Stelmaszyk Agnieszka
(50)
Orzeszkowa Eliza
(49)
Gralak Anna
(48)
Kraszewski Józef Ignacy
(48)
May Karol
(48)
Możdżyńska Aldona
(48)
Pratchett Terry
(48)
Prus Bolesław (1847-1912)
(48)
Ludwiczak Bolesław
(47)
Praski Łukasz
(47)
Schneider Liane
(47)
Christie Agatha
(46)
Filipowska Agnieszka
(46)
Simon Francesca
(46)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(45)
Kraśko Jan
(45)
Marciniakówna Anna
(45)
Nowak Agata
(45)
Wziątek Anna
(45)
Januszewska Aleksandra
(44)
Marlier Marcel
(44)
Myśliwy Agnieszka
(44)
Przybyłek Agata
(44)
Williams Sophy
(44)
Cussler Clive
(43)
Dobrowolski Patryk
(43)
Królicki Zbigniew A
(43)
Mosiewicz Maria
(43)
Skowrońska Emilia
(43)
Supeł Barbara
(43)
Wilczyńska Karolina (1973- )
(43)
Cartland Barbara
(42)
Korombel Paweł
(42)
Lem Stanisław
(42)
Makuch Maria
(42)
Nurowska Maria
(42)
Pajek Anna
(42)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Miasta
(1)
Narodowe Święto Niepodległości (11 listopada)
(1)
Odzyskanie niepodległości przez Polskę (1918)
(1)
Paderewski, Ignacy Jan (1860-1941)
(1)
Piłsudska, Aleksandra (1882-1963)
(1)
Remarketing
(1)
Samorząd
(1)
Urbanistyka
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Architektura i budownictwo
(1)
Historia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Jak to działa?)
Czy istnieje miasto idealne? Czy ogród może być miastem? Jak ominąć korki? Skąd się bierze woda w mieście? Książka „Jak to działa? Miasta” zawiera odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań dotyczących historii miast i urbanistyki. W sposób jasny i prosty wyjaśniamy to, co z pozoru skomplikowane. Pomagają w tym zabawne ilustracje. „Jak to działa? Miasta” to kopalnia odpowiedzi na arcytrudne pytania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 9II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak to się stało, że Polska utraciła niepodległość? W jaki sposób i dzięki komu ją odzyskała? Kim byli Jan Paderewski i Józef Piłsudski? Zapoznaj się z historią polskich walk o odzyskanie wolności i dowiedz się, dlaczego warto obchodzić Narodowe Święto Niepodległości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 9III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia. Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług. Dowiedz się, jak: Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn).[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej