Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Centrala Siewierz
(1)
Autor
Jabłoński Artur
(1)
Piasek Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(2881)
6-8 lat
(1873)
0-5 lat
(1354)
9-13 lat
(1090)
Młodzież
(573)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
14-17 lat
(397)
Dorośli
(360)
Szkoły podstawowe
(120)
18+
(58)
Szkoły średnie
(42)
Rodzice
(35)
Szkoły ponadgimnazjalne
(23)
Klasa 1.
(15)
Klasa 2.
(14)
Klasa 3.
(14)
Nauczyciele języka polskiego
(10)
Klasa 4.
(7)
Klasa 7.
(7)
Kobieta
(6)
Literatura polska
(6)
Logopedzi
(6)
Gimnazja
(5)
Klasa 5.
(5)
Klasa 8.
(5)
Nauczyciele
(5)
Proza
(5)
Szkoły ponadpodstawowe
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(4)
Grupa wiekowa Młodzież
(4)
Klasa 5
(4)
Przedszkola
(4)
Chłopcy
(3)
Dziewczęta
(3)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(3)
Klasa 4
(3)
Klasa 6
(3)
Klasa 6.
(3)
Licea
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Prawnicy
(3)
Terapeuci
(3)
5-7 lat
(2)
6-9 lat
(2)
Chorzy
(2)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(2)
Grupa wiekowa Dzieci
(2)
Menedżerowie
(2)
Mlodzież
(2)
Pracodawcy
(2)
Pracownicy socjalni
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Pszczelarze
(2)
Studenci
(2)
literatura polska
(2)
0-3 lat
(1)
11-14 lat
(1)
13-15
(1)
14-17
(1)
3-5 lat
(1)
6-12 lat
(1)
6-13 lat
(1)
8-11 lat
(1)
8-13 lat
(1)
9-13
(1)
Bibliotekarze
(1)
Cukrzycy
(1)
Dietetycy i żywieniowcy
(1)
Dzieci 0-6
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziennikarze
(1)
Edukatorzy
(1)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(1)
Grupa wiekowa Dorośli
(1)
Klasa 7
(1)
Klasa 8
(1)
Kobiety
(1)
Lekarze
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Mężczyzna
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy telewizji
(1)
Producenci filmowi
(1)
Przynależnośc kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły podstawowa
(1)
Technikum
(1)
dzieci
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Remarketing
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia. Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług. Dowiedz się, jak: Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn).[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Centrala Siewierz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej